سورتینگ برنج

 شرکت آرین کارپک وارد کننده ی یکی از جدیدترین، پرقدرت ترین و دقیق‌ترین مدل های سورتینگ برنج تجهیز شده با دوربین RGB/W اولتراهلوگرافیک هوشمند با قابلیت اسکن ۳۶۰ درجه دانه ی برنج که می تواند محصول شما را بر اساس رنگ، سایز، شکل و اندازه به صورت کاملا اتوماتیک تفکیک نماید.

سورتینگ کشمش

دستگاه سورتینگ یا کالرسورتر تمام هوشمند کشمش آرین کارپک در مدل های 6sxz زروی پلاس و زروی توسط شرکت بزرگ سورتینگ ساز تایهو  TAIHO ساخته شده و متناسب با نیازهای روز بازار  کشمش ایران عرضه می شود.

سورتینگ لوبیا

سورتینگ لوبیا شرکت آرین کارپک قابلیت سورت انواع مختلف لوبیا از جمله لوبیا چیتی، چشم بلبلی، لوبیا قرمز، لوبیا سفید و … را دارد. این سورتینگ توانایی جداسازی و تفکیک ضایعات با بالاترین دقت و در کمترین زمان ممکن را دارد.

سورتینگ پلاستیک

دستگاه هایی که توانایی تفکیک و جداسازی  مواد پلاستیکی را بر اساس رنگ، وزن، اندازه، شکل، ویژگی های ساختاری و ترکیبات شیمیایی دارند به سورتینگ های پلاستیک معروف هستند. 

سورتینگ انجیر

دستگاه های سورتینگ انجیر شرکت آرین کارپک توانایی سورت انجیر در رنگ‌های مختلف از جمله طلایی، قهوه‌ای روشن و قهوه‌ای تیره را دارند.

سورتینگ چای

سورتینگ های چای شرکت آرین کارپک با توانایی سورت چای های مختلف مانند: چای سیاه، چای سبز و انواع گوناگون دمنوش های گیاهی در ظرفیت های مختلف به صورت یک طبقه و چند طبقه تولید و عرضه میگردند. برخی از این سورتینگ های چند طبقه دارای فن آوری چهار دوربین در هر کانال میباشند.

سورتر ایکس ری

دستگاه سورتینگ ایکس ری با توانایی تفکیک و حذف ضایعات از جمله فلز، سنگ و شیشه از محصول اصلی در دو مدل تولید و عرضه میشود. این دستگاه برای محصولات فله تا ظرفیت 3 تن در ساعت و برای محصولات بسته بندی شده (درکارتن) تا ظرفیت 100 کارتن در ساعت توانایی سورت و جداسازی را دارد. 

دستگاه چسب زن کارتن

این دستگاه به منظور افزایش سطح کیفیت در صنایع مختلف مانند: پزشکی و دارویی، صنایع غذایی، فرآورده های لبنی و ... مورد استفاده قرار میگیرد. از دیگر ویژگی های بارز این دستگاه، چسب زدن روی و زیر کارتن با چسبندگی کامل و بدون ایجاد حباب است.

سورتر پسته 

سورتینگ های پسته شرکت آرین کارپک با توانایی جداسازی و تفکیک انواع ضایعات موجود درمحصول پسته با بالاترین دقت و در کمترین زمان ممکن با ظرفیت های مختلف از 1 کانال تا 16 کانال تولید و عرضه میشوند.