سورتینگ میوه

سورتینگ میوه آرین کارپک

سیستم درجه بندی میوه هوشمند سری 6GF که توسط شرکت آرین کارپک راه اندازی میگردد.

دارای جدیدترین نوع از انواع  فناوری ها اصلی و ویژه طراحی شده توسط واحد تحقیق و توسعه، میباشد . ما بر اساس نیازهای مشتری دستگاه ها را انتخاب و معرفی میکنیم  تا مجموعه کاملی از تکنولوژی های نوین را برای درجه بندی و تجاری‌سازی انواع میوه پس از برداشت با ایجاد ارزش افزوده بالاتر محصولات ،موجب رقابت پذیری بهتر در بازار برای مشتریان خود میشویم. طراحی دستگاه و خطوط فراوری ما با طرح های منطقی و عملکردهای کامل پیشرفته است. دستگاه های ارائه شده توسط شرکت آرین کارپک توسط موسسه بازرسی کیفیت و استاندارد در استان آنهویی کشور چین به طور متوالی اعتبار سنجی و کیفیت سنجی حرفه ای میشود.

قبل و بعد از سورت

-سورت-میوه -سورتینگ-میوه

تصاویر انواع سورت

سورتینگ میوه آرین کارپک:

سیستم هوشمند درجه بندی میوه سری 6GF توسط شرکت آرین کارپک راه اندازی میگردد.

این سورتینگ با جدیدترین فناوری که توسط واحد تحقیق و توسعه طراحی شده است، ارائه می شود. ما بر اساس نیازهای مشتری دستگاه ها را انتخاب و معرفی میکنیم تا مجموعه کاملی از تکنولوژی های نوین را برای درجه بندی و تجاری‌سازی انواع میوه پس از برداشت و با ایجاد ارزش افزوده بالاتر محصولات و رقابت پذیری بهتر در بازار برای مشتریان خود می شویم. طراحی دستگاه و خطوط فراوری ما با طرح های منطقی و عملکردهای کاملا پیشرفته است. دستگاه های ارائه شده توسط شرکت آرین کارپک توسط موسسه بازرسی کیفیت و استاندارد در استان آنهویی کشور چین به طور متوالی اعتبار سنجی و کیفیت سنجی حرفه ای میشوند.

از ویژگی های  دستگاه سورتینگ میوه آرین کارپک، استفاده از برترین سیستم و نرم افزار برای سورت دقیق و کارآمد، عملکرد پایدار و یکنواخت برای جداسازی ، واردکردن کمترین آسیب به میوه و تعمیر و نگهداری ساده و آسان آن است. 

سورتینگ میوه در مرتب سازی و تفکیک انواع مختلف میوه ها و در مراحل مختلف فرآوری آنها استفاده می شود. به همین دلیل سورتینگ میوه و سیستم آنالیز کیفی، نقش مهمی در افزایش ایمنی مواد غذایی ایفا می کنند.
سورتر میوه و سبزی برای دسته بندی، درجه بندی و تفکیک میوه ها و سیفی جات استفاده می شود. در این ماشین آلات، میوه‌ها عموما بر اساس وزن، رنگ، قطر و کیفیت درون آنها با دوربین های پیشرفته و تکنولوژی نوین جداسازی و درجه بندی می شوند. این سورتینگ ها می توانند میوه ها و سیفی جات را به سرعت و با دقت خیلی زیاد تفکیک و جداسازی کند.

دستگاه سورتینگ میوه به طور معمول برای سورتینگ سیب، پرتقال، مرکبات، گلابی، خرمالو، پیاز، لیمو، انبه، پوملو، عناب، فلفل دلمه ای، کیوی، گوجه فرنگی، سیب زمینی ، پیاز و … استفاده می شود. در سورتینگ آرین کار پک میوه ها از نظر وزن، اندازه و رنگ و همچنین کیفیت درون انها مورد بررسی و کنترل قرار می گیرند.