سورتینگ نخود و لوبیا
پخش ویدیو

سورتینگ نخود و لوبیا 

سورتینگ های حبوبات یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین سورتینگ های موجود در بازار هستند و برای تفکیک ضایعات از جمله حبوبات نا مرغوب، سنگ، چوب و … از حبوبات مرغوب مورد استفاده قرار می گیرند.

سورتینگ لوبیا شرکت آرین کارپک قابلیت سورت انواع مختلف لوبیا از جمله لوبیا چیتی، چشم بلبلی، لوبیا قرمز، لوبیا سفید و … را دارد.

قبل و بعد از سورت

لوبیا قبل سورت لوبیا بعد سورت

تصاویر انواع سورت

سورتینگ لوبیا

سورتینگ نخود و لوبیا

آرین کارپک برند تایهو TAIHO

افزایش تولید همزمان با کنترل کیفی بالا برای محصولات تولیدی، دلیل اصلی استفاده از دستگاه سورتینگ در صنایع غذایی است. یکی از بهترین، پرکاربرد ترین و باسابقه ترین برند سورتینگ در ایران که توسط شرکت آرین کار پک به این صنعت معرفی شده سورتینگ حبوبات تایهو می باشد، سورتینگ مدل زروی تایهو دارای قابلیت سورت انواع حبوبات، غلات و… میباشد.

سورتینگ لوبیا:

دستگاهی کاملا هوشمند با قابلیت ادغام با تنظیم دستی برای جدا کردن و تفکیک انواع ناخالصی‌ها و ضایعات برای انواع مختلف لوبیا شامل چشم بلبلی، چیتی، سفید، رشتی، قرمز و… به کار می رود. نحوه تشخیص ضایعات بر اساس ویژگی اصلی آن شامل اختلاف در رنگ، شکل و سایز آن محصول می باشد.

روی هر کانال دستگاه تایهو دو دوربین پرقدرت و دقیق توشیبای ژاپن قرار دارد. دانه های حبوبات، حین ریزش از دو طرف، توسط دوربین های هلوگرافیک (سه بعدی) به طور کامل تصویر برداری می شوند. سپس توسط پردازشگر پرقدرت و سریع اینتل آمریکا، دانه های نامناسب، سنگ و ضایعات آن شناسایی می شوند. در مرحله بعدی به كمك اجکتور های باد پرقدرت و کم مصرف دایره ای شکل MATRIX، ضایعات از مسیر دانه های سالم خارج می شود. دستگاه سورتینگ زروی تایهو قابلیت سورت انواع لوبیا سفید، چیتی، پهن، سیاه، قرمز، عدس، سویا، ماش و نخود را دارد.

دستگاه های خط بسته بندی حبوبات:

شرکت آرین کار پک، با ارائه یکی از با کیفیت ترین خطوط  کامل بوجاری حبوبات  و همچنین سورتینگ پرقدرت تایهو  کاملترین مجموعه خطوط حبوبات را به صنعتگران این عرصه، عرضه می کند.

دستگاه سورتینگ حبوبات مدل زروی تایهو شرکت آرین کارپک فقط با تغییر برنامه توانایی سورت انواع مختلف حبوبات و غلات را دارد.