clock (1)
شنبه تا چهارشنبه 8:00 - 17:00
instagram

ariancarpack@

انواع ماشین آلات

شرکت آرین کارپک به عنوان یکی از پیشروان در حوزه ماشین آلات صنعتی، خدماتی شامل طراحی، تولید و تأمین بخش های مختلف صنایع را ارائه می دهد.

با داشتن تیم متخصص و با استفاده از تجربه چند دهه فعالیت در این حوزه، ما بهترین راهکارها را برای مشتریانمان ارائه می دهیم. 

شفافیت، کیفیت بالا و ارائه خدمات به موقع از ویژگی های برجسته شرکت ماست.

سورتینگ (color sorter)

آرین کارپک

سازنده و عرضه کننده جدیدترین و برترین دستگاه های سورتینگ روز دنیا میباشد که دارای توانایی جداسازی انواع ضایعات و ناخالصی ها  بر اساس رنگ ،شکل، سایز، اندازه و جنس با بالاترین دقت ممکن با کمک دوربین های هلوگرافیک و پرقدرت توشیبای ژاپن با بالاترین رزولیشن و اجکتور های حلقوی ماتریکس برای انواع خشکبار،غلات ،حبوبات،گیاهان دارویی، مواد معدنی و… میباشد.

چسب زن کارتن

دستگاه های چسب زن کارتن

به صورت گسترده‌ در صنایع غذایی، بهداشتی، دارویی، الکترونیکی، پزشکی و غیره کاربرد دارند.
دستگاه‌های چسب زن کارتن آرین کارپک با بهره‌گیری از تجربه 33 ساله  شرکت‌های بین المللی صاحب نام در این صنعت و همچنین تجربه چندین ساله نصب و راه‌اندازی و خدمات پس از فروش، طراحی و ساخته شده‌اند.

دستگاه بسته بندی

 بسته بندی

  آخرین مرحله در فرایند تولید محصول و عرضه آن محسوب می شود و کیفیت کار در این مرحله نشان دهنده کیفیت کل فرایند تولید است. سیستم های بسته بندی کیسه و نایلون شرکت آرین کارپک به دو دسته پرکن گرانولی و پرکن پودری تقسیم می‌شوند. پرکن های گرانولی  شامل سه نوع پرکن تک توزین، دو توزین و پرکن بدون مخزن هستند.

دستگاه کنترل وزن CHECKWEIGHER SYSTEM

این دستگاه  کنترل کننده وزن محصولات است.

در صورت عدم تطابق وزن بسته با وزن تعیین شده دستگاه بسته را از خط خارج می کند. بسته های سنگین تر در یک طرف دستگاه و بسته های سبک تر از وزن نرمال به طرف دیگر هدایت می شوند.

چک ویر از جمله تجهیزات بازرسی محصول و کنترل وزن در کارخانه ها و مراکز تولیدی به شمار می‌رود. اکثر محصولات مانند مواد غذایی، دارویی یا شیمیایی وزن درج شده مشخصی روی بسته بندی خود دارند.

دستگاه کنترل وزن معمولاً در انتهای فرآیند تولید نصب شده و وزن 100% محصولات را می‌سنجد. در صورتی که وزن محصول بیشتر یا کمتر از محدوده مجاز وزنی باشد، آن محصول مرجوع می‌شود. این فرآیند معمولاً بصورت کاملاً خودکار انجام می شود.

دستگاه سورتر ایکس ری (X-RAY)

این ماشین جهت بازرسی و حذف ضایعات (فلز، سنگ و شیشه) از محصول اصلی در دو مدل :

1 – محصولات فله (ظرفیت تا سه تن در ساعت)
جدا سازی بوسیله اجکتورهای هوای فشرده انجام میشود.

2- محصولات بسته بندی شده (کارتن)  ظرفیت تا یکصد کارتن در ساعت، ابعاد کارتن : عرض از 50 – 10 سانتیمتر / ارتفاع از 50 – 10 سانتیمتر
جداسازی بوسیله اپراتور یا اجکتور بازویی انجام میشود.

دستگاه فلزیاب

دستگاه فلزیاب (Metal detector)

این دستگاه جهت شناسایی و جداسازی انواع فلزات در محصول فله یا بسته بندی شده بکار میرود. این دستگاه با ظرفیت های 2 تا 5 تن در ساعت تولید و عرضه می شود. 

 با ایجاد آلارم (نوری و صوتی ) و یا توقف سیستم امکان برداشتن محصول معیوب را فراهم می کند.

 در محصولات فله جدا سازی فلز با  اجکتورهای هوای فشرده و در محصولات بسته بندی شده با اجکتورهای بازویی انجام میشود.

 

ماشین آلات خط فرآوری

خط کامل تولید کشمش

(دریافت، فرآوری، سورت و بسته بندی)

خط کامل بسته بندی برنج

(الک، سورت، بوجاری و بسته بندی)

خط کامل بسته بندی حبوبات

(الک، فرآوری، سورت  و بسته بندی)

تست

این دستگاه  کنترل کننده وزن محصولات است .

در صورت عدم تطابق وزن بسته با وزن تعیین شده دستگاه بسته را از خط خارج می کند.

 بسته های سنگین تر در یک طرف دستگاه و بسته های سبک تر از وزن نرمال به طرف دیگر هدایت می شوند.

چک ویر از جمله تجهیزات بازرسی محصول و کنترل وزن در کارخانه ها و مراکز تولیدی به شمار می‌رود. اکثر محصولات در دسته مواد غذایی، دارویی یا شیمیایی وزن درج شده مشخصی روی بسته بندی خود دارند.

دستگاه چک ویر معمولاً در انتهای فرآیند تولید نصب شده و وزن 100% محصولات را می‌سنجد. در صورتی که وزن محصول بیشتر یا کمتر از محدوده مجاز وزنی باشد، آن محصول مرجوع می‌شود. این فرآیند معمولاً بصورت کاملاً خودکار صورت می‌پذیرد.