سورتینگ

چرا باید از سورتینگ های شرکت آرین کارپک استفاده کنیم؟

چرا باید از سورتینگ های شرکت آرین کارپک استفاده کنیم.

١) شرکت آرین‌کارپک همواره با ارائه سورتینگ های نسل جدید و پيشرفته با بالاترين كيفيت به خریداران محترم خود ، برای ایشان این برتری را در خروجي ماشينهاي سورت خود ایجاد مینماید که هم از نظر كيفيت و هم كميت بسيار بالاتر از سایر رقباي در بازار باشند .

سورترهاي آرین کارپک دارای دوربينهاي ١٢٠٠٠ پيكسل توشیبا ژاپن می‌باشد ولی حداكثر دقت دوربين رقبا ٦٠٠٠ است.
در سورتر های ما از اجكتورهاي حلقوي پيشرفته ( جديدترين نوع اجكتور) استفاده ميكنيم سایر رقبا اجكتور بلوكي قديمي با قيمتي كمتر از ١/٤ قيمت اجكتور حلقوي استفاده می‌کنند .

در سورتینگ های آرین کارپک از پروسسورهاي پيشرفته نسل جديد هفتم استفاده میشود ماشين ما امكان برنامه ريزي هوشمند با انواع رنگ پس زمينه را دارا می‌باشد كه براي تكميل برنامه با تنظیم دستی هم بكار ميرود در صورتيكه برنامه هوشمند رقبا فقط با بکگراند زمينه آبي كار ميكنند و هم اینكه امكان تركيب با برنامه ریزی دستي را ندارد.

ويبراتورهاي نصب شده روی سورتر های این شرکت مگنتي بسیار دقيق می‌باشد و از ویبره های معمولی با کیفیت پایین در این دستگاه ها استفاده نمی‌شود .

شوترهاي ما با پوشش ضد خش و فوق نچسب تفلون صنعتي با شيارهاي دقيق ارايه ميشود كه باعث حركت متوازن و بدون پرتاب محصول از جلو دوربين ميشود.
دقت بالا در محصول نهايي (بدون ضايعات ) و همچنين ضايعات دور ريز (بدون جنس سالم) ناشي از قدرت و دقت بالاي دستگاه های شرکت آرین کارپک است.

آرین کارپک نمایندگی رسمي  taiho  می‌باشد و و ۱۵ سال با یک برند همکاری دارد و تمامی دستگاه ها با مارك و شماره سريال مشخص و مخصوص با پلاک تایهو به فروش می‌رسد وتمامی دستگاه ها به نام خریدار در شرکت تایهو ثبت می‌شود و خود شرکت تايهو خدمات و قطعه را تامین و ضمانت می‌کند ولی  اکثر رقبا معلوم نيست از چه شركتي دستگاه را تهیه و یا اگر برند مشخص هم باشد ، بيشتر دستگاه ها شماره سريال و شناسنامه ندارند یا یک پلاک و شناسه را برای چندین دستگاه مختلف استفاده می‌کنند.

آرین کارپک نماينده شركت تايهو بزرگترين سازنده سورتينگ در جهان می‌باشد هستیم البته خود ما سابقه بيش از سي سال ساخت سورتينگ در ايران را داريم اولين سورتر ما سال ١٣٧٠ براي جداسازي كيوي بر اساس وزن ساخته شده كه هنوز هم در شهرستان تنکابن درحال كار ميباشد . شرکت تایهو در بيشتر كشورهاي جهان انواع مختلف سورت در حال كار دارد. این شرکت بيش از هزار نفر پرسنل و حدود هفتاد نفر پرسنل R&D در قسمت تحقیق و توسعه دارد.

آرین کارپک بیش از چهل مدل سورتينگ براي محصولات مختلف با ظرفيتهاي متفاوت ارايه ميكنيد

امکان استفاده از زبانهاي مختلف دنيا در سورتينگهاي آرین‌کارپک وجود دارد مثل فارسي انگليسي روسي و چيني

همه ماشينهاي ما يكسال كامل گارانتي بدون قيد و شرط و ده سال خدمات پس از فروش دارند. نكته مهم قابل ذكر اينكه بيشتر مشتريهاي ما پس از نصب و راه اندازي و نگهداري صحيح نيازي به خدمات ما ندارند .

در انواع ماشينهاي سورتينگ تمهيداتي خاص براي جلوگيري از شكستن و آسيب ديدن محصول انديشيده ايم

سورتينگهاي جديد توانايي جداسازي انواع محصولات را دارند.

همچنین دوربينهاي جديد پيشرفته مجهز به توانايي تشخيص شكل هم هستند. از اين توانايي ميتوان براي جداسازي بر اساس سايز استفاده كرد مخصوصا جداسازي مواردي با سايزهاي خيلي بزرگ يا كوچك.

طراحي پيشرفته نرم افزار سورترهاي تایهو ، اپراتوري دستكاه را سادهتر كرده است. در طول سالهاي اخير اين نرم افزارها دايما بروز شده و هميشه كار با ان ساده تر شده است.
برنامه نويسي آسان و در دسترس که مشخصه آن با یک کلیک دستگاه شروع به سورت محصول می‌کند
اجتناب از استفاده برنامه های بسيار دور از ذهن و غير حرفه اي در سورتینگ های تایهو باعث شده که
معمولا ما يادگيري كار با دستگاه را در كمتر از دو ساعت به مشتري آموزش ميدهيم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *